valla ben 90'larda çocuk olmanın getirisiyle 80-90 kez izlemişimdir. evde oyunlar oynardım ayağımın altına ne bulsam koyar hava kaykayı yapardım oyunlarımda, legolardan zaman makinesi yapıp trenle parçalardım hatta. küçükken delorean sahibi olma hayalleri kurdurmuştur. çok severim benim için efsane üçlemedir.
eşim bunu hiç baştan sona izlememiş, birlikte izleyelim izlerim ben deyip izlettim ona üçlemeyi. sürükleyici, sıkıcı olmayan ve ailecek izlenebilecek çok güzel bir film olduğu yorumunda bulundu. işte böyle bir üçlemedir. konusuyla, karakterleriyle, yönetimiyle, oyuncularıyla ve müzikleriyle efsanedir.
umarım hata yapıp devam filmini çekmezler. ama daha önce jules ve verne'in maceralarının anlattığı zaman makinesi olarak tren ve delorean'ın yer aldığı çizgi dizi benzeri bir dizi yapılabilir.