savaş sona erdiğinde uzun vadede çoğu gidecektir.
hala bunu iddia ediyor ve söylüyorum.
ha kalan nüfus elbet olacak. ancak etkileri çerkeslerden, pomaklardan farkları olmayacaktır.
tabi gönlümüzden geçen herkesin kendi ülkesinde yaşaması, türkiye'nin yol geçen hanı olmaması.