kürtler

entry1429 galeri
    1087.
  1. Çok doluyum sözlük burayı içimi dökmek için kullanacağım.
    4 sene önce okulun başlarında antepli bir kız ile tanıştık, güzel anlaştık. Bu kızın 2 sene sonra Kürt olduğunu öğrendik. Kendi ailemde de Kürt olan biri var ve asla Kürdüm demez, Türk hisseder kendini. iş yerindeki PKK lilarla teröristsiniz siz diye kavga etmişliği de var o derece. Hani böyle Fethi sekin misali vatansever Kürtlerin de olduğunu bildiğim için kürtlüğünü sorun etmedik kankamla. Biraz daha geçti ailesinin normal işçi olarak almanya ya göç etmedigini iltica ettiklerinden anilarindan bahsetti.Ben tabi şok. Şimşekler çaktı beynimde. Ülke politik açıdan ne kadar kötü durumda olursa olsun, yurduna dava açmak aşağılıktır . ülkesini satan herşeyini satar. Kızın karakterine gelirsek, şu kürtlük meselesi olmasa inanın hiçbir falsosu yok çok iyi biri. Bizle hiç siyaset konuşmadı biz zaten apolitik insanlarız siyaset konusmayiz. Neyse en sonunda sosyal medyadan begenilerini gördük hdp, rojova vs şeyler ile ilgili. O gün bu gündür istesem de samimi olamam zaten. En Son Kankam kizin evine gidince yataginin duvarındaki yazıları okumuş: "Kürt olmaktan gurur duyuyorum", Kürtlere özgürlük filan gibi bir sürü şey.Tabi bunları da almanca yazmış. Zaten kürtçe de bilmiyor. Bir insanı tanımak için kesinlikle 2-3 sene bile yeterli değil. Nası bir vatan haini ile arkadaş olmuşuz aklım ermiyor. Türklerle ilgili ne düşünüyor, bizle neden arkadaşlık etti hiçbir fikrim yok, tek bildiğim bize yansitmasa da kendi içinde çelişkilerinin olduğu

    Kürtlerin de iyisi var elbet ama açıkçası bu kişiyle karşılaştıktan sonra iyi de olsa kötü de olsa Kürtlerle arkadaşlık etmek istemiyorum. Tünelin ucu bombok bir yere çıkıyor. Ve sanki Allah beni duymuş gibisine sağanak başlar

    Edit: ne çok vatan haini varmış şurda
    6 ...