Biri nihat'a şunu açıklasın: turkiye'deki her dört evlilikten birinin akraba evliliği olduğunu ve bu evlilikten doğan çocukların başta zeka geriliği olmak üzere bir çok hastalıkla dünyaya geldiğini falan filan...
Ulan eskiden akraba evliliği yapanlar utancından bunu söyleyemezdi, şimdi "ben akraba evliliği yaptım" diyenler alkışlanıyor!