yaptığı programin birinde küçük bir çocuk söyle bir soru yönetti kendisine.
"Çiçek koparmak günah mıdır? "
sevgili hocamızın cevabı enteresan geldi. çünkü resmen günahı ve sevabı kendisinin belirlediğini söyledi.
Eğer koparın günah değil derse herkes çiçekleri koparırmis bu iyi bir şey değilmiş. ama koparmak günah derse kimse dokunmazmis bu da doğru değilmiş. yani günahı ve sevabı kendisinin belirlediğini beyan eden bu açıklama ile dini emirlerini yorumladigini kabul etmiştir. Diğer yandan çocuğun kalbini kırmamak için gösterdiği naiflikteki gibi, diğer konularda da aynı tutumu sergilemesi bazı kesimlerden tepki alabiliyor. kuranin döneme göre yorumladigini, bazı konuların günümüzce hoş karsilanmadigini söylerken bu ilerici bakış açısını "kimlerle evlenilebilir" hususunda ise kuranin emri olduğunu ve helal kilinacagini savunuyor.
keşke din işimize geldiği gibi yorumlanan bir şey olmasaydı da neye inanmamiz gerektiği konusunda tereddüte dusmeseydik. o zaman herkes kendi inandığı dini kendince yorumlayabilir, kimseye danışmaya gerek yok.