nihat hatipoğlu

entry1440 galeri
    1066.
  1. vatandaş diyor ki, ben bu adama para odemiyorum, tv'de, meydanda bedava dinliyorum. soru soruyorum, cevap için para istemiyor. alıyorsa özel tv kanalından alıyor, kanal da reklâm gelirinden ödüyor bu parayı.
    yani diyor ki, cebimden para çıkmıyor, isterse onyüzbinmilyon alsın banane.
    2 ...