Bu adamın aldığı paraya takılıp kalanlar var tamam anlattıkları ufuk açmıyor her sene aynı şeyler ama televizyonda her yayın yararlı da bir bu adamın programı mı kaldı? Evlilik programı sunanların kazandığı parayı neden bu kadar abartmıyorsunuz? Bende önceden kızıyordum lakin saçma yani sonuçta çalıp çırpma yok ödemeyi kanal yapıyor elinize böyle bi fırsat geçse kim reddeder? Özetle zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.