nihat hatipoğlu

entry1440 galeri
    1054.
  1. iyi niyetli olduğunu düşünüyorum. din taciri yazanlar olmuş. bu yüzyılda kim bedava çalışıyor ki. iftar ve sahurda günde 4 saat insanların kahrını çekiyor. ha ücret beklemeden, karşılıksız Dini anlatan/anlatacak Allah dostları illaki var ama o insanları ise TV'ye çıkartamazsın.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük