iyi niyetli olduğunu düşünüyorum. din taciri yazanlar olmuş. bu yüzyılda kim bedava çalışıyor ki. iftar ve sahurda günde 4 saat insanların kahrını çekiyor. ha ücret beklemeden, karşılıksız Dini anlatan/anlatacak Allah dostları illaki var ama o insanları ise TV'ye çıkartamazsın.