kemalizm

entry1555 galeri
    1121.
  1. yazıkkı yobazlar tarafından içine edilmiş şey. 1952 de önü kesilmeyip yolune devam etseydi ülke şimdi en azından kanada ayarında refah huzur teknoloji ve kalkınmışlık içinde olacaktı.

    bütün ortadoğunun içine sıçmış ilkel dinci yobazlar malesef türkiyeninde aq . lar.

    osmanlı denen değişime kapalı , durgun, yılgın ,kokuşmuş bitikten güneş gibi doğmuş ülkü.
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük