feminizm

entry932 galeri
    458.
  1. Eşitlik kavramı cinsiyete bağlı değil, eşitlik diye bir olgu hiçbir zaman olamaz. Çünkü kimin karakteri daha baskınsa hep bir tık üstte oluyor. Cinsiyet ayrımcılığı asla yapmam, yapanları da tasvip etmiyorum.
    3 ...