Aklı olan insanın 1 saniye bile durmacağı şehir. Tamam tarihi bir zenginliği var. Jeopolitik konumu var,ticaret şehri...vs. Ama artık kalabalık ve trafik sokak aralarına bile taşmıştır. Trafik olmayan yol yok. Her saat trafik var. Geçen hafta pazar günü yarım saatlik bir yolu, bir saat 45 dakikada gidebildim. Trafikten ziyade insan kalitesi bakımından da yerlerde, rezil ötesi bir şehir. Anadolu yakasında caddebostan,Küçükyalı...vb. gibi yerlerde yaşamıyorsanız, istanbul'da yaşamanın bir anlamı yok.