insan özlemem, aramam diye düşünüyor ama bir ay oldu Çanakkale deyim. Öyle özledim ki. Böyle gidip kalmak değilde bi görüp dönesim var. Ama gittim mi daha dönemem. O da ayrı. Neyse işte uzaklaşmak istersin, uzaklaşınca da özlersin. Böyle bi yer istanbul.