Bir Türk olarak ırkçılıktan nefret ederim.öğrencilerime de tembihlerim kardeşiz diye ama çok başarılı bir öğrenci Atatürk niye Türk ırkını üstün tutuyor diye soru sordu nefretle.üst kimlik dedim ama nafile.bu ülkede kışkırtılıp bağımsızlık naraları attırılmak istenen insanlar.en iyi dediğiniz insanda bu damar var.bölmeden kardeşçe yaşasak ne olur?emperyalistlerin ekmeğine yağ sürmesek?