Büyük bir kısmının Pkk'yı desteklediği, elektrik faturası ödemeden, vergi vermeden devletten büyük bir hizmet bekleyen ırk. Bir de sürekli mağdur olurlar. Kürt kökenli arkadaşlarım var, birinin de sosyal medyada Türk bayrağını paylaştığını, şehitlerimiz için üzüldüklerini görmedim. Hep kardeşiz derler, Türkler kardeşlik gösterirken nedense onlardan pek göremiyoruz.