dün akşam twitterda bir tag vardı kürtler tehcir edilsin diye bayağı zoruna gitmiş bazı kekoların ki bugün salak saçma saldırıyorlar. böyle bir istekte bulunmaları ne kadar doğru, haklı onu tartışmam ama şöyle bir şey var kardeşim kendi soydaşları bile doğuya değil, çevre illere değil geldikleri yer olan halepçeye değil ıraka değil batıya değil yine türkiyenin batısınna geliyorlar. bu işte bir saçmalık yok mu kekocan.