ayrılırken hep aynı hissi oluyor içimde burukluk sanırım bunun adi niye bu kadar seviyorum yada ne bağlıyor buraya bilmiyorum ama hayatımı geçireceğim şehir.
fakat kendi evimde...
su an terminalindeyim 72 milletin olduğu yer gerçekten insan profili çok değişik.