Bunların doğu illerinde yaşayan türlerinin ekseriyeti;
-fatura ödemez
-vergi vermez
-10 tane çocuk yapar
-çocukları beleşten yatılı okula gönderir, 1 kuruş vermez
-80 yaşında ağa dedikleri maymunlar 10 yaşında kızlarla evlendirilir
-ensest ilişki yaygın bir gerçektir
-hala başlık parası olup, kadınlarına mal gibi davranmaya devam ederler.
özetlemek gerekirse bu insanlar, 2016 yılında hala kabile hayatını ve geleneklerini sürdürmeye devam ediyorlar.
hayat bu adamlara güzel, biz ise namusumuzla çalışıp, emeğimizin teriyle vergi veren kişiler olarak ırkçı ve faşit olarak anılacağız.
bu saçma kabile hayatını hor görmek en net ifadeyle tarafımca şarttır, bunlara sempati gösteren kişiler ise en kısa ifadeyle salaktır.