seyhan'da yaşadım. Seyhan orada giden bakar. Alenen kürtlerin çoğunluk, türklerin azınlık olarak var edilmeye çalışıldığı ilçedir seyhan. Doğu bölgelerden Adana'ya hırt istilası olduğu açık. Zaten genelde pis olayların çoğu seyhan'da gerçekleşir. Tüm Adanalı türkler olayların farkına varsın. istilanın önüne geçmek için gereken neyse onu yapsınlar. Açık çağrımızdır.