soğuktur. doğrudur. ama niye kötülüyorsunuz memleketimi sürekli koca ülkede az gelişmiş tek il burası sanki. sucuğu, kaymağı, lokumu yerken iyi ama dimi. ayrıca öyle yapacak bir şey falan da yok değildir. örneğin tiyatro vardır, ücretsizdir ama gelmez bu üniversite öğrencisi sonra ağlar yapacak bir şey yok diye. doğru bar saz yoktur. en az 2-3 tane tiyatro grubu vardır amatörde olsa yılda 4-5 oyun olur. jazz festivali olur. olur da olur ama şehir merkezinde bar vs. olmayınca üniversite öğrencisine göre bir bok yoktur.