90 çocuğuyum ben. Evde,okulda işte her yerde " vatanın, tarihin şehit kanlarıyla yazıldığını" söylediler bize.
Yalan!
Anaların gözyaşlarıyla yazılıyor bu yalnız,katil,bedbaht,ülkenin tarihi!
Askere gönderdiği
Dağa gönderdiği
Töre için oğluyla gönderdiği
Madene çalışmaya gönderdiği
Şehri ve özğürlüğü için direnmeye gönderdiği
Ekmek almaya bakkala gönderdiği
Ama hep gönderdiği anaların,evlatların arkasından döktükleri gözyaşlarıyla yazılıyor bu lanet tarih.
Tam 2 yıl oldu sen 16 kiloyla çekip gideli.
Burda zulüm hiç değişmedi çocuk, sen orda rahat uyu...