atatürk devrimlerine sahip çıkmaktır. rejimin korucusu olmaktır.
kemalizm diye bir şey yoktur diyenler, bu ülkenin kuruluşunda ve devrimlerin gerçekleşmesinde irade yoktur demeye işi getiriyor.
cumuhuriyet bile kemalist ideolojiyle gelen bir düşünce.
bide 600 yıl padişamın çok yaşa diyen bir halkı köle olmadığına ikna etmek için sert önlemler alındı diye eleştiren var. rejim değiştirmek o kadar kolay mı?
akp başta şu an ve halen daha 80 darbesinin yasalarını değiştiremiyor. bu kadar kişi ona karşı olmasına rağmen. senin 30-40 yıl içinde yaşadığın şeyi değiştiremediğin yerde adamlar 600 yıllık geleneği değişti.