herkesin bir allah'ı olması hususunu farklı algılayan memleketim
adamlar 1 tane allah var diyorlar , bu da herkesin allah'ı diyorlar , bizimkiler herkesin 1 allah'ı var lafını kişi başı 1 allah olarak algılamışlar , herkesin kendine özgü bir allah'ı var
çok enteresan bir şehir , o şehirde tutup da rakıya kumara karıya kıza tepki olarak bir şey yapamazsın , iyi ihtimal polise verirler , kötünün iyisi ağzını yüzünü eline verirler , daha kötüsü direkt çıkarıp eline verirler , en kötüsü kafanı keser eline verirler