ulan ben mi memleketimi tanımıyorum yoksa harbiden yobazlar adana'ya mı göç etti görmediğim süre zarfında , yobazlar rakı festivalini basmışlar bak bak , adana-yobaz-rakı festivali-basmak , bu 4 ü bir arada durunca ne enteresan geliyor kulağa öyle değil mi
olum adana herkesin kendine özgü allah'ının olduğu bir şehir , küfür edilecekse din kitap bandından aşağı düşülmez orada , bunlar kim köpek la adana'da rakı festivaline saldırıyorlar
muhtemelen festivaldekilerin kafası iyiydi olayın farkına varamamışlar , yoksa anam avradım olsun o pompalıyı adamın götüne sokarlar la , adana burası olum bak ben şöyle diyaloglar gördüm ;
a : la sikecem orucunu aq top oynayamıyoruz adam gibi
b : la sen oruca mı küfrediyon kitabını siktiğim
a : kitabıma sövme senin allahını sikerim
b : amına kodumun çocuğu sen kimin allahını sikiyon la
c : la bi susun dinini siktiklerim maçınıza bakın
d : la yeter dine kitaba sövmeyin ananızı avradınızı sikerim
sonra mahalle kavgası amk , bunlar da 12-13 yaşında çocuklar yani , büyüdüklerinde nasıl olurlar siz tahmin edin
yani adana'da böyle bir şeyin olması demek kıyamet alameti olum
bak bi adana fıkrası daha vardır mesela ; bi karga gidip her sabah kilisenin çanına sıçarmış , bir sıçmış iki sıçmış üç sıçmış papaz haliyle sinirlenmiş , etrafındakilere sormuş demişler ki çanın yanına bir tas şarap koy , gitmiş çanın yan tarafına bir tas şarabı koymuş beklemeye başlamış , karga gelmiş ve önce çana sıçmış , sonra da şarabı içip oraya yığılmış , ayıldığında papaz buna sormuş ''sen müslüman olsan şarap içmezsin , hristiyan olsan çana sıçmazsın nesin lan sen'' , karga kafayı kaldırmış cevap vermiş ''adanalıyık gardaaaş''
özetle bizim bura böyledir amk , bana kimse memleketimde dinin yaygınlaştığını , birilerin dinden mütevellit rakı festivali basabilecek güce eriştiğini falan iddia etmesin oturur hüngür hüngür ağlarım amk
conosu cartı curtu bir yere kadar da , bu kadarı çok fazla