kimi yobazların "tağut" gibi yaftalamalarının karalayamayacağı aydınlık yoldur.
durum ortada... dünya çapında nam salmış bilim insanlarımızın alayı kemalist.
peki sözde doğru yolun yolcusu olan yobazlardan neden numunelik de olsa tek bir bilim insanı çıkmıyor? neden yobazlar bir tek kafa kesen malum tipler ve de şöyle (bkz: yahudi cesaret ödülü alan tek müslüman) tipler yetiştirebiliyor?