Kemalizm, yobazların Atatürkçülere verdiği isimdir!
Gerçek karşılığı Atatürkçülük demektir! Yani her daim gelişmek, ileri gitmek, modern dünyanın hızına ayak uydurmak, devletin ve milletin ulus bütünlüğünü ölümüne korumak, Türk Milleti olarak her daim bağımsızlığını ve varlığını kanının son damlasına kadar korumak ideolojisidir.
Ayrıca Atatürkçü olmak demek; Atatürk kadar çalışkan, disiplinli, ileri görüşlü, bilgili olmak, sürekli içinde yaşadığı evreni, dünyayı, insanları, canlıları iyi analiz etmek ve Ülkeyi ve toplumu geliştirmeye, aydınlatmaya çalışmak, konuşmandan, giyinişine, tavırlarından bakış açına Atatürk gibi bütün dünyaya örnek olmuş bir insan gibi (Adam gibi Adam) olmak için gayret göstermek, Atatürk gibi yeri gelince kalemle (Bilgin ve Sözlerinle) yeri geldiğinde de yüreğin ve silahınla en iyi şekilde çarpışacak onur, cesaret ve beceriye sahip olmak demektir!
Atatürkçülük; korkak tarikatlar, cemaatler, müritler, pkk'nın yaptığı gibi 10 yaşında çocuğun, 60 yaşında kadının arkasına saklanan korkaklar gibi en arkaya saklanıp diğerlerini öne sürmek değil , her daim her koşulda hiç çekinmeden halkının en önünde , cesurca her tehlikenin üzerine atılmak, direkt üzerine yürümek demektir!
Kemaliz, Yani Atatürkçülük demek binlerce yıl var olmuş Türk milletinin tanımak, bilmek, gurur duymak ve bu ideolojiyi sonsuza kadar yaşatmak demektir! Yeri geldiğinde Attila, Yeri geldiğinde Bilge Kağan, yeri geldiğinde Timur, Yeri geldiğinde Fatih vb. gibi düşünüp, onlar gibi cesur ve zekice hareket etmek demektir.
Atatürkçülük maddi manevi hiç bir çıkar, kar göz etmeksizin mücadele etmek, gerektiğinde milyonlarca aykırı görüşün vs. arasında tek başına Türk sancağını ortaya çıkarıp hepsinin üstüne yürümek demektir.
Atatürkçülük (Yavşakların tabiri ile Kemalizm) demek; "Muhtaç olduğun kudretin, damarlarında akan asil kanda mevcut olduğunu" bilmek demektir.......