geçen gün dangalağın biri "hocam fatih sultan mehmet 1453'te istanbul'u fethetmişti şimdi de siz fethettiniz" gibi abuk bi cümle kurdu. şimdi burda o cümleyi kuran adamın dangalaklığını nihat hatipoğlu'na yüklemek ne kadar yanlışsa, insanların genel yaklaşımının sorumlusu olarak kendisini göstermek de o kadar yanlış olur. adam "evet haklısın" minvalinde cevaplar verse neyse de habire geçiştiriyor bu tipleri. gayet alçakgönüllü bi insan izlediğim kadarıyla. aldığı paranın da hesabını kendi yapsın. sanki herkes hak ettiğini kazanıyor bu ülkede de tartışacak bi bu adam kaldı.
rahatsız olan izlemesin ayrıca ne meraklısınız insanları yerin dibine sokmaya. en çok da bu eleştirenler izliyor ya ona şaşırıyorum. hasta mısınız cidden? eğer rahatsız oluyorsanız değiştiriverin kanalı, bu kadar basit.