Kardeşim sizin ülkeniz felan yok bunu aklına sok.Bu ülkede beraber yaşıyoruz. Etek giyerek ülke kurulmaz hewall sizden devletin her kademesinde insanlar yer aldı. Siz daha neyin hakkını istiyorsunuz? Karadenizde devlete karşı bie ayaklanma gördün mü sen hiç? Sizdeki bu hainlik nerden geliyor? Illa bi örgüt kurulup sizden birileri mi öldürülsün?