asıl sikici özelliği gece elektrik gidince ortaya çıkan şehir.
siz klima çalıştırıp malak gibi uyurken bir an terleyerek uyanmak nedir bilir misiniz?
hele uykudan terleyerek uyandıktan sonra "lan acaba pencereyi açsam mı? yok yok klima'nın soğukluğu daha iyidir" şeklindeki insanlık tarihinin en boktan ikilemini hiç yaşadınız mı?