dün gece önce depremi sonra fırtınası yeteri kadar korkutmuş ve hala lan acaba devamı gelecek mi derken şimdi de elektrikler kesilmiştir tabi yetmezmiş gibi dışardan baykuş ötüyor, köpek havlıyor falan. az önce bisikletli bir adam geçti karanlıkta ne olduğunu çözene kadar 40 takla attım aq.