iyi veya kötü anlamda demiyorum. Şaşırtıyorlar beni.
Şimdi, önceden bahsettiğim bir kürt köyü mevcut kastamonu araç ilçesine bağlı. Adı kuzyaka veya yeşilovaydı. ikisi de kullanılıyor ama resmi adı nedir bilemiyorum.
Bu köyde ben bildim bileli mhp dışında bir tek oy çıkmaz. Seçim zamanı köy meydanına kocaman 3 hilal bayraklar asılır. Köy de karayolu kenarındadır.
Bu köyden bir çok arkadaşım var çocukluktan. Az önce bir tanesinin Facebook paylaşımını gördüm. Hdp'nin protesto edildiği bir videoyu büyük bir mutluluk ve gururla paylaşmış. O kadar tiksiniyor.
Lan şimdi bu adama da dövlet bahmii. Bu adam da kürt. Bu adam da bal gibi pis işler çevirebilir.