bir millet.
Son olaylardan sonra herkeste bir 4 harfli (k*rt) meraklılığı başlamış. Ama gidipte şehidimizin haberini veya herhangi bir resmini paylaşan yok. Veya onunla ilgili bir bilgi paylaşan. Adam polis dövmeye kalkışıyor bizim akilli türk halkı gidiyor hala onu savunuyor. Adamlar fırat çakıroğlu haince şehit edilince bir yerlerine kına yakmayı bırakın halay çektiler. Bu halay olayı gerçektir videolar vs mevcuttur youtube da.
Ama öğrenmeleri gereken bir şey var türkler ile uğraşır isen kendi kendinin kuyunu kasarsın çünkü 4 harflilerin liderinin dediklerini dinlemiyorlar. Adam açıkça söylüyor kimin saldırıyı yaptığını. Azıcık mantık yürütmek gerekir. Eğer bir 4 harfli karşınıza çıkıp size yok kardeslix barışx özgürlüx devrimx tarzı şeyler söyleyip sizi uyutmaya çalışır ise ona diyeceğiniz 3 5 şey var.
-zilan
-dersim
-halepçe
-uludere
-kobani
-suruç
Eğer bunları demek için bir sebebiniz bile yoksa demeniz için bir şeyler söyleyeyim.
-öğretmenleri katletmek.
-çocukların ırzına geçmek.
-ambulans itfaiye yakmak.
-görev dışı olan polise saldırıp hamile karısının karnını kesip bebeği yere atmak.
-köy basıp halkı katletmek.
-şeyh sait
-aşiret cinayetleri
-ara sokak cinayetleri
-yakılan ve zarar gören şehirler.
-ermeni soykırımına yardım etmek
Eğer hala onları sevmek istiyorsanız ilginçtir.
Bu yaptıklarına rağmen bize faşist diyorlar buda ilginçtir tabi.