Şimdi bir tarafsız olarak konuşmak gerekirse bana göre ırkçı yaklaşım saçmadır.
''kuşlar gibi uçmayı öğrendik, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik, ancak kardeşçe yaşamayı unuttuk'' -Martin Luther King
Bana göre her şeyi açıklayan bir sözdür. insanlar arasında da elmalarda nasıl 3-5 çürük çıkarsa bizde de çıkıyor. Fakat bu bütün bir ırkın kötü olduğu anlamına gelmez.
Ön yargılarınızı bir kenara bırakın ve öyle düşünün. Ben kürt değilim. Fakat bütün kürtler şöyledir böyledir demek istemem. Irkçılık yanlıştır. Son bir güzel sözle yazımı bitirmek istiyorum...
''insanlar genellikle birbirlerinden nefret ederler çünkü birbirlerinden korkarlar; birbirlerinden korkarlar çünkü birbirlerini tanımazlar; birbirlerini tanımazlar çünkü iletişim kurmazlar; iletişim kurmazlar çünkü SINIFLARA ayrılmışlardır.'' -Martin Luther King
Birbiriniz sevin dostlar nefret etmeyin. Kim görmüş sevgiden savaş çıktı diye nefret savaşı, savaş yoksulluğu ve yıkılışı doğurur...