Her ne kadar din tüccarı ya da ramazanda ancak ortaya cıkıyor dense de ben bu adamın yaptığını doğru buluyorum. Gercekte iyi mi kötü mü o Allah la onun arasında bir şeydir ama bir cok insana islamı anlatmaya çalışan bi insan (gayet güzel bir üslupta anlatıyor ayrıca) bu kadar gömülmemeli diye düşünüyorum.