az önce cerrahpaşa kavga eden topluluk , bunlar 20 kişi yaşları 14-17 arası.
birbirlerinin kafasına falan vurdular hepsi de simsiyah suratlarından pislik akıyor afedersiniz, sonra k*rtçe konuşmaya başladıklarında emin oldum malum ırk olduklarından.
kim ne derse desin malum ırk böyle , bölücü , kavgacı , boş , küfürbaz , bomboş etrafa korku salan nesiller yetiştiriyor .
polisi aradım tabi yarım saat sonra geldiler baktılar gittiler kahraman polislerimiz
ve bir kez daha anladım ki en iyi k*rt ölü k*rttür.