ırk diye bir şeye inanmıyorum ama kendine türk diyenlerden çok daha iyi insanlar barındıran millettir. Türklerden çok kötülük gördüm ve göreceğime inanıyorum ama kürtler insana değer veriyor, saygılı ve dürüstler. Zaten batının tek artısı medeniyet. insanlığı düşününce sıfır. Kısacası başka insanların saçma sapan siyasetlerini yaparak malca yaşayacaksınız. Barış süreci biterse de onların değil sizin ve sizin gibi hitler mantığındaki faşistlerin zarar görmesini diliyorum.