dil veya değil, bu benim meselem değil dilbilimcilerinin meselesi.
ama bu dili konuşan insanlar olduğu ve bu insanların sırf bu yüzden eza çektiklerini unutmamak ve bunu dikkate alarak konuşmak lazım. inkarın bizi getirdiği nokta malum. aynı yanlışın üstünde yanlızca aptallar ısrar eder.
daha önce dediğim gibi, her şeyin anahtarı saygı. (bkz: 26582172)