samimi taraftarları içinde tek bir vatan haini bile barındırmayan, tam tersi, taraftarları vatan hainleriyle en sert şekilde mücadele etmiş ve etmekte olan ideolojidir. siz bakmayın kafası karışık cahil kişilerin boş laflarına...
bir de habire "tarih olmuştur" diye kendisine zihni mastürbasyon yapmaya çalışanlar, mezarlıktan geçerken ıslık çalarak korkusunu bastırmaya gayret edenler var. sürekli aynı teraneyi tekrarlamalarının nedeni, kemalizmden it gibi korkmalarıdır. ölmüş gitmişse bunca rahatsızlık, bunca korku niye?
korkmakta haklıdırlar da. ölmekte olan kemalizm değil, demogoji, yalancılık, namussuzluk üzerine kurmaya çalıştıkları kendi düzenleridir. sonunu getiremeyeceklerinin, kemalizmin sert yumruğunun kafalarında patlayacağının farkındalar içten içe... bu sebeple bu kadar korkuyorlar...