türk dil kurumu'nu elimizden aldıktan sonra neye benzettikleri ilgili mesajlarında açıkça görülebilen cahillerin karalamaya çalıştığı ideolojidir.
"yalnışlarından" - yanlışlarından
"bi" - bir
olmuşken bir de "yalnız" yazsalar tam olacak... "yanlız" olarak çıkacağı kaçınılmaz olan sonucun, bunların eline geçen türk dil kurumu'ndan tam not alacağı şüphesizdir...