bazı denyoların hiçbir bilgisi olmadan kötülemeye çalıştığı dil.
kürt falan değilim sempati de beslemem ancak konu hakkında atıp tutarak nasıl bir kafa yaşanır amına koyim.
tamamı boş beleş saçma sapan tezlerle ne çürütmeye çalışılır ?
bırakın abi boş beleş konuşmayı. 15-16 yaşındaki çocuklar gibisiniz.
ha, çok iyi bilgin olur gel yaz çatır çatır seni ilk tebrik eden ben olurum şüphen olmasın. ama bu tür konulardan rant sağlamaya çalışmayın aciz duruyorsunuz.