Ülkemizin daha çok doğu kesiminde yaşayan insanlardır bılındıgının aksine doğu tamamen kurt değildir daha çok alevidır. Kürtler Türklerin anadoluya yonelmesıne yardım etmişlerdir, yıllardır beraber bu coğrafyada yaşarız. Devlet polıtakasıyle bu insanlara eğitim, iş, verilmiyor yatırım yapılmıyor halbuki ilk 10 yıla baktığımızda atababa yatırımları doğuya yapmıştır ilk. ben kurt değilim ama benim için bir şey fark etmez hepimiz bu ülkenin vatandasıyız bu cumhuriyet için savaşıyoruz! Bu insanlar bilinçsizlik ve egıtımsızlık yüzünden bugün çakal surulerının eline düşmüş vazıyettedır bıhaberdır nereye suruklendıgınden ama bu bır yerden sonra patlak verir buna neden olan sorumlular meydanlara çıkartılacak elbet!