adamın durumu tamamiyle arz-talep meselesi. bence kendisi bu alışverişte suçu en az olan.
asıl kusuru; bilmem kaç yüzyıl önce yaşanmış hadiseleri, menkıbeleri sanki daha dün gözünün önünde olmuş gibi anlatması. biri de çıkıp da demiyor ki; "hocam yanında mıydın sahabelerin?". bir kusuru daha var; o da oğlu. "ben testimi dolduruyorum, oğlum sen de şu musluğun altına testini koy, su boşa akmasın" durumu.