hiçbir televizyon programcısının türkiye gibi bir ülkede aylık 600.000 tl alması, hiçbir mantık çerçevesi içerisinde açıklanamaz.
bu sadece din bezirgancılığı yapıldığını gösterir.
asgari ücret 900 tl iken nihat hatipoğlu'nun da dönüp sorması gerekmez mi? : ''ne yapıyorum ki bu kadar para veriyorsunuz?'' diye?
dini bütün bir din aliminin, islamın felesefesini anlamış birinin ülkedeki tüm bu yoksulluk ve sefalet içerisinde bu paranın fahiş olduğunu yüksek sesle dile getirmesi gerekir diye düşünüyorum.
söylemiyor ve bu düzene itiraz etmiyor ise o düzenin bir parçasıdır ve dinle uzaktan yakından ilgisi yoktur bana göre.
tabi siz yine sakız çiğneyince orucumuz bozulur mu diye şapşirik sorular için kendisini rahatsız edebilirsiniz.