hala bu "lehçemsi" şeyle "türkçe"yi kıyaslıyolar ya hayret valla. şu baliyi az çekin amk. bali çekip gelmeyin şu sözlüğe.
ekleme: türkçe'ye bakıyoruz. evet etkileşimden dolayı kelime alıp kelime vermiştir. demek ki neymiş az çok dünyada ki bütün dillerle etkileşime girmiş. bakın hepsiyle demiyorum. az çok. demek ki neymiş asırlardır "biz" varız. senin dil dediğin şey ufak bir gurup tarafından konuşulurken daha anca lehçe halini alıyor. taa m.ö den falan bahsediyor bu balici arkadaşlar. he ya amk. hz.adem'de kürttü zaten.