mansur yavaş

entry1930 galeri ses1
    657.
  1. --spoiler--

    Seçim sonucu AA verilerinden geliyordu. Uzun bir süre veriler AKP'nin daha çok oy aldığı yerlerden geldi. Algı yönetimi yapıldı.
    Ankara sonuçları verilirken dört saat boyunca veri ekranları dondu. AA Genel Müdürü'nün o gece nerede olduğunu ısrarla sordum.
    Seçimlerin adil olması çok önemli. Kamu gücünün manipülatif şekilde kullanılması son derece yanlıştır. Tek yetkili seçim kurulu başkanıdır.
    CHP 2030 nolu sandıkta 43 oy almış,YSK'nınkinde bu 14 çıkıyor.2070 nolu sandıkta 79 oy almışken YSK'da 17 görünüyor.Çok sayıda örnek var...
    Kayıtlı seçmen sayısının 311 olduğu sandıkta 347 oy kullanan kayıtlı seçmen var. Bu örneklerin hepsinin izah edilebilmesi gerekiyor.
    Seçimi sadece CHP değil, Ankara'nın Oyları gibi bağımsız gruplar da özenle takip ettiler. Usulsüzlüklerle ilgili pek çok kayıt var.
    Her siyasi görüşten insan YSK'nın önünde toplanıp adalet bekledi. Biz YSK'da yapabilecek birşey olmadığını söyleyip itidal çağrısı yaptık.
    Seçim bizim için her şey değil. Burada önemli olan adalet arayışı.Seçildiğimizi düşünüyoruz.Genç yaşlı herkes bizden bir şeyler bekliyor.
    Belediye Meclisi'ndeki üyelerin hepsi hangi partiden olurlarsa olsunlar Ankara'ya hizmet etmeye geliyorlar.
    Seçim sonucunu etkileyecek hatalar varsa seçimin yenilenmesinin talep edilmesi hakkı vardır. Olağanüstü şikayet hakkımızı kullanacağız.
    Buradan açıkça sesleniyorum; kendinize o kadar güveniyorsanız verin dilekçenizi bütün oylarımız yeniden sayılsın.
    Belediye başkanının içinin rahat etmesi,koltukta rahat oturabilmesi için seçim herkesin gözünde meşruluk kazanmalıdır. Şaibeli olmamalıdır.
    Toplumun aradığı dil, birleştirici bir dildir,ötekileştiren değildir.Herkesi kendinize düşman ettikten sonra seçimi kazanmanın ne önemi var?
    Herkesle, bir amaç için işbirliği yaptık ve birlikte olduk. Sağcı solcu ayrımı kalmadı. Birleşe birleşe bu yola girdik.
    Önemli olan uzlaşarak bir arada kalmaktır. Kişisel değerlerimizi zorla birbirimize kabul ettirmeye çalışarak bir yere varamayız.
    Toplumda arzu olursa ve gücüm yeterse kini,nefreti,kutuplaştırmayı ve ayrımcılığı Ankara'dan,Türkiye'den silip atmak için her şeyi yaparım.
    Şu anda Ankara seçiminden başka hiçbir şey düşünmüyorum. #BenimSevdamAnkara diyorduk, #BenimSevdamTürkiye der yolumuza devam ederiz.
    Her siyasi görüşten oy aldım. Bunun arkasında birleştirici, başkasını kötülemeyen uslübum, hizmet anlayışım ve güçlü projelerim var.
    Ben 6 buçuk sene belediyede muhalefet partisinde hizmet verdim. Zorunlu olmadığım halde AKP'den belediye encümeni aldım. Sorun yaşamadım.
    itirazlarımızı yaptık,tahmin ediyorum yarın karara bağlanacak.Talebimiz kabul edilir yeniden sayım olursa karşı taraf da itiraz edecektir.
    Bu konu YSK'ya gideceği için önümüzde 8-10 günlük bir süre var. Şu aşamada YSK'da bekleyen bir şey yok.
    Tekrar ediyorum, herkes emin olsun. Ben tek bir oyun bile peşinde olacağım. Provokasyona gelmemeli, sakin olmalıyız.
    Her sonuca saygılıyım. Seçim sonucu adil ve şeffaf ise saygımız sonsuzdur.

    --spoiler--

    (bkz: adam görün beyler)
    0 ...