o kadar destekle kazanamdıktan sonra siyasi hayatına artık son vermesi gereken milliyetçi bozması adam. başbuğun kemiklerini sızlatan koltuk sevdalısı. bütün türkiye şunu çok iyi biliyor ki chp ankara ve istanbula aç bir parti. buraları istiyor. sen istediğin kadar ben halkın başkanıyım desende kazansaydın eğer gandi kemal sana istediği her şeyi yaptıracaktı. bürokratların ve partinin önde gelenlerinin istekleri karşısında ezilip büzülecek, kişiliğinden söylemlerinden taviz verecektin. kazanamadığına üzülmemeli bilakis sevinmelisin. çünkü o koltuğa seninle beraber oturacak o kadar çok isim vardı ki seni ciddi sıkıntılar bekliyordu. en azından az biraz kaldıysa karakterin kaldı. o da gidecekti mazallah. ha birde bir daha bu siyaset işine burnunu sokma derim ben sana naçizane kardeş tavsiyesi adı altında. şunu öğrenmiş oldun değil mi mansurcuğum? biz melihi sevmeyen ciddi bir kitle oyumuzu sana da vermedik melihe de. melihi yıkmak adı altında koltuğa oturma gayretiyle onurunu haysiyetini ayaklar altına aldığını tüm ülkücüler ya da millyetçiler gördü ve buna prim vermedi. sende bunları görmüş olmalısın. bence hakkını aradıktan sonra çık sonucu kabullen kazananı tebrik et ve ne kadar yanlış bir hamle yaptığını söyle ki bizler o yıllar önceki mansur başkanı iyi analım.
edit: istediğiniz kadar eksileyin. gerçekler can yakar ve canınız yanıyor şu anda. onun için sizi mazur görebilirim.