çok merak edıyorum, oyları kendı mı sayıyor bu pezevenkler?
sıze ne la? yapılan bır oorospu cocuklugu varsa ortaya cıksın neden korkuyorsunuz?
eğer bir hile yapılmışsa yapanın bacısını karısını sikeyim, seçimde hile yapıldığını bildiği halde yapılmadı diye
manüpüle edenin de aynı şekilde evliyasını sikeyim.
neden zorunuza gdiyor la? zorunuza gitmesin bi sıkıntınız yoksa.
hayırdır oylar sayılsa da madem sizin de emin olduğunuz gibi melih iki gün sonra başa geçse ne olacak amcıklar?
iki günde ne yapacakda ankara için elini kolunu bağlıyoruz amcıklar?
20 senedir bu ankara'nın başında, ne yapacaktıysa yapaydıya? iki gün için mi geçikti?
biz 20 sene bekledik bu adi herfin gitmesi için, siz iki gün bekleyemiyonuz mu la?