mansur yavaş

entry1930 galeri ses1
    501.
  1. bu seçimlerde ben oyumu akp adayından yana kullandım ancak yapılan haksızlığın hilelerin farkındayım belediye başkanı olmayı hak edecek kadar oy aldıysa olacak olmalı yani kendisine oy vermediğim halde yapılan haksızlığa dayanamıyorum inşallah hak yerini bulur. şimdi bana sorcaktınız neden oy vermedin bu adama o zaman diye gerekçem çok açık ne kadar nefret ederseniz edin akp ve akp ye bağlı belediyeler iyi çalışıyo tamam adamlar yolsuzluk yapıyo ama çalışıyo mansur bey çok düzgün gözüküyor öyle de olabilir ben başkan olsa çok bir şey yapabileceğini zannetmiyordum o yüzden akpye oy verdim; ancak temennim şu yönde haklı olan kazansın. ben akpye oy verdim diye illa hile yada yolsuzlukla benim oy verdiğim parti seçimi kazanacak diye bir şey yok o benim tercihimdi ama önemli olan kul hakkı yenmemeli halkın iradesine emeğe saygı duyulmalı. eğer mansur bey hakediyorsa alsın ankarayı ancak mansur beyin en büyük hatası cehape oldu bir tane bile cehapeli kendisine destek değil şuanda sandık sayımında. benim kendisine nacizane tavsiyem bu seçimi kaybetse bile parti kursun biz de destekleyelim
    0 ...