adaylığı belli olduğunda klasik bir sol refleks olarak "chp ankara'da sağcı aday gösteriyor, üstelik deniz gezmiş'e neler söylemiş hededeöö" deyü sallamıştım. şimdi kendisinden özür diliyorum.
şahsen tanımam, iyi bir insan mıdır, iyi bir başkan mıdır bilemem. ama bu adamın dün hakkı yendi. açık açık, göz göre göre hakkı yendi. medyasıyla, ajansıyla, bakanıyla, mafyasıyla bu adamın hakkı yendi.
tüm bunlara rağmen, bırakmıyor işin peşini. bırakmasın da.