"islamı doğru düzgün temsil edemiyoruz. keşke iyi örnek olabilsek; ama kötü örneğiz. ben dahil, hepimiz kötü örneğiz." demiş, diyebilmiş değerli alim. kötü örnek olduğu kısmına katılmıyorum; ama zaten bu adamın içtenliğini, alçakgönüllülüğünü, nezaketini seviyorum...