program başı 10 bin lira para alıp aylık 40 bin civarı kazanarak din tüccarlığı yapan mütevazi maskesiyle yaşayan bir bireydir bana göre.
madem dindarsın, inanansın uçuk paralarla bu işi yapıp samimiyetsizleşmeyeceksin; derdin dini yaymaksa, insanları bilgilendirmekse, içinde art niyet yoksa, aç gözlü bir insan yatmıyorsa içinde din üzerinden bu parayı kazanmayı kabullenmeyeceksin.
bir de marketler zinciri varmış bu adamın. vay amına koyim millet para basıyor ya.